ELÁLLÁS, VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT
Ez a jog megillet minden természetes személyt, (jogi személyek esetén nincs törvényes lehetőség az elállásra) aki üzleten kívül, például az interneten saját célra vásárolt (kivételt képez a személyes átvétel). Erre 14 napja van. Az időszak nem a vásárlástól, hanem a termék átvételétől számít. Ha több termékből állt a rendelés, akkor az utolsó átvételétől számít a 14 nap.
Számunkra fontos, hogy maximálisan elégedettek legyenek az IOTcentrum Webshop vásárlói az oldalon megvásárolt termékeinkkel. Ezért visszaküldés és visszatérítési lehetőséget biztosítunk a fogyasztók részére a mindenkori jogszabályoknak megfelelően. Mivel szeretnénk, hogy hosszabb távon is hűséges vásárlónk maradjanak. Amennyiben bármilyen oknál fogva mégsem elégedett a megvásárolt termékkel, kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetőséget biztosítunk a termék visszaküldésére vagy cseréjére, visszatérítésére.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a termékek csak kipróbálás erejéig lehet használni, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Visszaküldési, visszatérítési lehetőség
Amennyiben szeretné igénybe venni a visszaküldési vagy csere, visszatérítési szolgáltatásunkat kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
ügyfélszolgálat hívása vagy levél az ügyfélszolgálatnak .
Elállás/visszaküldés menete
Kérjük, hogy visszaküldés esetén, lehetőség szerint a terméket eredeti, sértetlen csomagolásában szíveskedjen visszaküldeni, az alábbi elállási nyilatkozat kitöltésével. Az IOTcentrum Webshop vásárlói visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehetnek igénybe. Felhívjuk azonban szíves figyelmüket, hogy a termék visszaküldésének költsége minden esetben a vásárlót terheli, kivéve, ha az árucikk gyári hibásan vagy sérülten érkezett a vásárlóhoz. Ha a hiba megjelölése a termék természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő, abban az esetben a visszaküldés szintén költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termékeket úgy kell becsomagolni, hogy sem a termék, sem a csomagolás ne sérüljön szállítás közben. Az IOTcentrum Webshop nem vállal felelősséget a szállítás közben megsérült termékekért. Az elállással érintett árucikkek utánvétellel nem küldhetők vissza, utánvételes átvételt nem áll lehetőségünkben teljesíteni.
Fontos azonban tájékoztatni kedves vásárlóinkat, hogy nincs olyan uniós szabály, melynek alapján Ön visszavihetné a boltban vásárolt árut csupán azért, mert meggondolta magát!
Visszaküldési cím: Alarmdirect Kft. 1141 Budapest, Cinkotai út 97/B.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alábbi termékek nem visszaküldhetőek:
- Olyan termékek, amelyek egyértelműen személyre szabottak vagy az Ön személyes igényei szerint lettek elkészítve.
- Kibontott hang- és videófelvételek, illetve számítógépes szoftverek.
További információk:
- A visszaküldött áruknak eladható állapotban kell lenniük.
- A visszaküldött áruk nem lehetnek használtak és rendelkezniük kell az eredeti címkékkel és csomagolással.
- Amennyiben a visszaküldött termék állapota nem megfelelő, abban az esetben a visszaküldés megtagadásra kerülhet. Ilyenkor a visszaküldött árut, vagy visszaküldjük, vagy csökkentett pénzösszegű visszatérítésre teszünk ajánlatot Önnek.
Sérült vagy hibás termékek visszaküldése, visszatérítése
A sérült vagy hibás árucikkekhez kapcsolódó problémákra a leggyakoribb megoldásokat alkalmazzuk kivizsgálás után:
- Biztosítunk cseredarabot.
- Felajánlunk kedvezményt, és megtarthatja a minimális sérüléssel rendelkező terméket.
- Amennyiben nem megoldható a csere és Ön a kedvezményt sem szeretné elfogadni, akkor elállhat a megrendeléstől és visszaküldheti az árut, az IOTcentrum pedig a teljes vételárat visszatéríti.
Visszatérítés visszaküldés esetén
A vételár visszatérítése a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül kerül kiküldésre. Azonban a szállítás eredeti költsége NEM visszatéríthető.
A visszatérítés ugyanazon a módon történik, ahogyan a megrendelés kifizetése is történt.
Bankkártyás, Online fizetés esetén: a megrendelés alkalmával használt bankkártyára
Átutalás esetén: arra a számlaszámra, melyről a bejövő utalás érkezett.
Utánvételes vásárlás esetén: minden esetben kérjük írásban (e-mail formájában) megküldeni a kedvezményezett nevét és számlaszámát, ellenkező esetben nem áll módunkban a visszatérítést elindítani.
A fizetési módtól függően általában 1-5 munkanapba telik, míg a visszatérítések megjelennek a vásárló bankszámláján.
Fontos megjegyezni, hogy nem áll módunkban portós, vagy utánvétes csomagot átvenni, ezért a kellemetlenségek elkerülése végett, kérjük, hogy normál belföldi csomagként adja fel a visszaküldendő terméket.
Személyes visszahozatal esetén, kérjük, irodánkat a következő időpontokban keresse fel. Azonban előtte mindenképp szükséges e-mailen, vagy telefonon egyeztetni:
Munkanapokon: 08:00 – 16:00 között!