Vásárlási útmutató az oldal használatához

 Vásárlás, megrendelés menete

A Weboldalon feltüntetett eladási árak, amennyiben az külön nincs jelezve bruttó árak és tartalmazzák a 27%-os Áfát. Azonban a szállítási költséget nem tartalmazzák. A termékek melyek az oldalon találhatóak jellemzően raktárkészleten vannak, így azonnal vásárolhatóak, megrendelhetőek. A termék árának változtatási jogát fenntartjuk, azzal a módosítással, hogy az új ár a webáruházban történő megjelenéssel együtt lép érvénybe. A már leadott és feldolgozott megrendeléseknél a megrendelés idejében aktuális ár érvényes, ez alól egyetlen kivétel, ha időközben az ár kedvezőbb irányban módosul.

A feltüntetett képek esetenként illusztrációk, így nem minden esetben az eredeti termék képe szerepel az árucikknél. Azonban a termék minden tulajdonságát, jellemzőét, illetve használati utasítását a termék információs oldalán meg lehet tekinteni. A termék konkrét és pontos tulajdonságait a termékhez mellékelt használati utasítás tartalmazza, mely angol vagy magyar nyelvű.

A megtekintett és megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyezéssel tudja elmenteni. Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, kérjük nézze át a kosár tartalmát. A nem kívánt terméket, vagy darabszámot a törlés gombbal tudja törölni a kosárból.

A vásárlásnak nem feltétele az oldalon történő regisztráció. Ha bejelentkezett fiókjába vagy megadott minden szükséges személyes adatot, az oldalon kiválaszthatja, illetve módosíthatja a számlázási adatokat és választhat a fizetési lehetőségek közül. Kiszállítás esetén a szállítási adatokat kell megadnia, amennyiben bejelölte, hogy a számlázási címtől eltérő címre kéri a kiszállítást. A szállítási adatok megadását követően a jelölőnégyzetbe helyezett pipával visszaigazolja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta az ASZF-et és az Adatvédelmi Tájékoztatót. Valamint szintén ezen az oldalon kell kiválasztania a lehetőségek közül a kívánt fizetési módot. Az alapértelmezett minden esetben a legutóbbi vásárlás alkalmával használt fizetési mód. Ezen az oldalon jelenik meg a vásárlási adatok összegzése, ahol a megrendelés adatait a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti/javíthatja.

Az adatbevitelből eredő hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja: hiszen az oldalon a megrendelés folyamán végig láthatóak a „Számlázási adatok”, „Szállítási cím lehetőségek”, „Fizetési mód” beállítások. .A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését és el küldheti az IOTcentrum részére.

Amennyiben az online megrendelést a kért adatok megadásával véglegesítette és a “Megrendelés elküldése” gombra rákattintott, akkor megrendelést ad le. Ami kötelező érvényű ajánlatnak minősül.

Az ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a webáruház az ajánlatát elfogadta (további részletek: ÁSZF 6.).

A megrendelés beérkezéséről e-mailben automatikusan visszaigazolást küld rendszerünk. A megrendeléseket beérkezés sorrendjében teljesítjük. A kiszállítás előtt telefonos egyeztetés szükséges. (A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után munkatársunk a megadott telefonszámon felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.) Amennyiben ezen feltétel a megrendelő hibájából nem valósulhat meg (hibás telefonszám, nem lehetséges a kapcsolatfelvétel), úgy a rendelt tételeket nem áll módunkban kézbesíteni!

SimplePay fizetési módhoz szükséges adatok

A Felhasználó a Honlapon történő vásárlás során a SimplePay fizetési módot is választhatja a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeiben (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a SimplePay Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó, a www.simplepay.hu/vasarlo-aff honlapon elérhető általános szerződési feltételekben leírt módon.

 

A SimplePay szolgálatás igénybevétele során a Szolgáltató, mint adatkezelő által a Honlapon tárolt, valamint a vásárlás során Felhasználó által megadott alábbi személyes adatok átadásra kerülnek a szolgáltatást nyújtó OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére:

 

  • Vásárlás teljes összeg
  • megrendelés azonosítója
  • felhasználó azonosítója
  • rendelés adatai (rendelt termékek adatai)
  • számlázási adatok (név, telefonszám, cím)
  • szállítási adatok (név, telefonszám, cím)

Barion online bankkártyás fizetés:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Személyes átvétel szaküzletben: 1141 Budapest, Cinkotai út 97/B.

A megrendelt termékeket telephelyünkön személyesen is átveheti, melyet a megrendelés leadásával egy időben előre jelezni kell. Ebben az esetben a megrendelés feldolgozása után e-mailben, vagy telefonos megkeresésben értesítjük a termék átvételi időpontjáról. A Vevő köteles a megrendelést az értesítés kézhezvételétől számított 10 napon belül átvenni. A megrendelés átvételéhez be kell mutatnia a rendelés visszaigazolását, illetve az átvételi értesítést. Továbbá valamilyen, közigazgatási hatóság által kiállított, érvényes fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány).

Amennyiben nem veszi át a megrendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 10 napon belül, a webáruház fenntartja a jogot, hogy a szerződéstől elálljon. Ilyenkor az esetlegesen kifizetett vételárról megfelelő összegű jóváírást kap – eltérő megállapodás hiányában – az eredeti fizetés formájában.

Fizetés történhet készpénzben, illetve bankkártyás POS terminálon, vagy előre utalással az OTP Banknál vezetett számlaszámra: 11715007-21531053 (ebben az esetben az áru átvétele a számlán megjelölt összeg megérkezése után vehető csak át).

 

Személyes átvétel kiszállítással a helyszínre

A házhoz szállítással kért megrendelésnél a webáruházban megjelölt kiszállítási összeggel megterhelt számlát állítunk ki. Több rendelés leadása esetén lehetőség van a szállítások összevonására, ha ezt a második megrendelés leadásakor jelzi felénk. Lehetősége van a kiszállítás napjának megválasztására, viszont konkrét időpont megjelölésére nincs lehetőség. Az átvétel helyét szintén a megrendelés leadásakor kell megjelölni, célszerű olyan címet megadni a szállításra, ahol az átvevő személye hétköznaponként napközben elérhető. A kiszállítás Magyarország területén munkanapokon 8.00-17.00 óra között történik. Kiszállítás kérése esetén a visszaigazolástól számítva a legkorábban 2 munkanapon belül vehető át a csomag. Házhoz szállítás kizárólag Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe.

Fizetés történhet átvételkor utánvétellel készpénzben a futárnál, vagy előre utalással, ebben az esetben a szállítás költségét külön feltüntetjük a megrendelésnél. Utánvétellel kért szállítás esetén a csomag átvételével egy időben a helyszínen kell a megrendelés összegét készpénzben rendeznie a futárnál.

Vásárlástól való elállás joga és módja

Ha a Vevő fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 20. §-a értelmében az IOTcentrum Webáruházban vásárolt árucikkek tekintetében.

A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A Vevő a szerződéstől 14 napon belül (beleértve a 14. napot is) indokolás nélkül bármikor elállhat. Ennek lehetőségéről a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Melynek értelmében ha a felek személyes találkozása nélkül kizárólag távközlési eszköz használata útján kötik a szerződést. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes átvétel esetén is gyakorolható.

Ha a fogyasztónak minősülő Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó érthető nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton, vagy elektronikus úton küldött levél formájában) a Kapcsolati menüpont alatt feltüntetett elérhetőségekre az IOTcentrum részére az elállásra meghatározott időszak alatt. Ha a megjelölt határidőn belül minden kétséget kizáróan nem küldi meg a nyilatkozatot, úgy az elállás nem tekinthető teljesítettnek, így a szerződés továbbra is érvényben marad és nem kerül felbontásra.

Postai úton történő közlés esetén a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő közlés esetén az e-mail megérkezésének időpontját veszi figyelembe az IOTcentrum a határidő számítás szempontjából. A fogyasztónak minősülő Vevő az elállási nyilatkozatát tartalmazó levelét ajánlott küldeményként szükséges postára adnia annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A fogyasztónak minősülő Vevő elállás esetén köteles a megrendelt árut késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az IOTcentrum részére az alábbi címre.

Visszaküldési postacím:

Alarmdirect Kft.

1141 Budapest, Cinkotai út 97/B.

A Vevő köteles az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatosan megtéríteni. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni. Elállás esetén Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A Vevőt ezenfelül más költség nem terheli.

Az eladó jelen esetben az IOTcentrum köteles a vásárló által kifizetett összeget (a szállítási költséget nem tartalmazza) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszafizetni, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotában az eredeti számlával együtt – 14 napon belül a vásárló visszajuttatja a számlán szereplő elérhetőségre. A termék vételára a csomag beérkezését követően kerül visszautalásra azon bankszámlaszámra, amelyet az előzetes írásbeli jelzésnek tartalmaznia kell. A vásárló köteles az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatosan megtéríteni. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni. Elállás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A vásárlót ezenfelül más költség nem terheli.