Szállítási információk
Nem csak a kereséssel és a vásárlással szeretnénk Önnek pénzt és időt spórolni, hanem a szállítás is szerepel szolgáltatásaink között, hogy minnél minőségibb kiszolgálást kaphasson! Nem kell feleslegesen utaznia, mivel webáruházunkban a megrendelt termékeket futárszolgálattal is kérheti, akár házhoz szállítással, akár csomagpontos átvétellel. De természetesen telephelyünkön személyesen is átveheti megrendelt csomagját, mindezt díjtalanul!
A webáruházban leadott megrendeléseket beérkezési sorrendben teljesítjük. A kiszállítás előtt mindig egyeztetés szükséges, ezért csak azokat a megrendeléseket tudjuk vállalni, ahol valós telefonos elérhetőséget kapunk! Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő rendezése esetén áll módunkban újra elküldeni!
Az IoTcentrum Webáruház fenntartja a jogot, hogy az átvétel elutasítása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek következő megrendelését kizárólag előre utalással vagy online bankkártyával történő kifizetés esetén teljesíti.
Átvételi és szállítási lehetőségek
Személyes átvétel telephelyünkön – INGYENES!
Személyes átvétel: H-P 8:00-16:30
A megrendelt termékeket telephelyünkön (1141 Budapest, Cinkotai út 97/B) személyesen is átveheti, melyet a megrendelés véglegesítésekor a kosár oldalon az átvételi módnál szükséges jelezni. Ebben az esetben a megrendelés feldolgozása után e-mailben, vagy telefonon értesítjük a termék átvételi időpontjáról! Az értesítés kézhezvételétől számított 5 napon belül van lehetőség csomagjának átvételére. A megrendelés átvételéhez szükséges bemutatnia a rendelés visszaigazolását!
Személyes átvétel esetén a megrendelés vételárának kifizetése történhet készpénzben, bankkártyával, vagy előre utalással az OTP Banknál vezetett számlaszámra: 11715007-20435947 (ebben az esetben az áru átvétele a számlán megjelölt összeg megérkezése után vehető csak át).
Amennyiben nem veszi át megrendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 10 napon belül, a IoTcentrum Webáruház fenntartja a jogot, hogy a szerződéstől elálljon. Ilyenkor az esetlegesen kifizetett vételárról megfelelő összegű jóváírást kap – eltérő megállapodás hiányában – az eredeti fizetés formájában.
Futárszolgálatos szállítás
Futárszolgálatos szállítás esetén elérhetőek a csomagpontos (GLS, FOXPOST), valamint a házhozszállítási (GLS) szolgáltatások is.
Amennyiben a kosárban lévő termékek raktáron vannak és 13:00 óráig véglegesítésre kerül a megrendelés az IoTcentrum Webshopba, abban az esetben a következő munkanapon kerül kiszállításra csomagpontra, vagy házhozszállítással a GLS futárszolgálattal.
FOXPOST csomagpontra történő szállítás esetén ha a kosárban lévő termékek raktáron vannak és 16:00 óráig véglegesítésre kerül a megrendelés már aznap feladjuk, de ennél a szállítási módnál lehet 1-4 nap is a kézbesítési idő, a választott csomagpont telítettségétől függően.
Minden megrendelést visszaigazolunk emailben, ha nem érkezett visszaigazoló, érdeklődjön telefonon. A „Külső raktáron” státuszú termékek pedig 2-5 munkanapon belül kerülnek szállításra.
Az IoTcentrum Webáruház az ügyfelei kényelme érdekében nem csak Magyarország területén, hanem a környező országokba is biztosítja a postai csomagos házhoz szállítást. Ehhez nincs másra szükség, mindössze a rendelés folyamán megadni a szállítási címet. Ha ezt az opciót igénybe kívánja venni azt a Pénztár menü ponton belül a Szállítási módnál teheti meg. A kiszállítás munkanapokon, 8-16 óra között, a webáruházunkban megjelölt vagy telefonon egyeztetett munkanapon történik, a termék raktári állapotának függvényében. Házhoz szállítás esetén telefonos egyeztetés mindenképp szükséges. A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után a megadott telefonszámon felvesszük a kapcsolatot. Amennyiben hibás a telefonszám, és nem lehetséges a kapcsolatfelvétel, úgy a megrendelt csomagot nem áll módunkban kézbesíteni!
Házhozszállítási, csomagpontos futárszolgálati díjak:
Futárszolgálat GLS díjak | Házhozszállítás GLS | Csomagpont szállítás GLS |
Bankkártyás, előre utalás esetén fizetendő díj
5 000 Ft alatti vásárlás esetén |
2 090 Ft (ÁFA-val) | 1 590 Ft (ÁFA-val) – Csomagautomata
1 690 Ft (ÁFA-val) – Csomagpont |
Bankkártyás, előre utalás esetén fizetendő díj
5 000 Ft feletti vásárlás esetén |
2 090 Ft (ÁFA-val) | Csomagautomata:1 390 Ft (ÁFA-val)
Csomagpont:1 450 Ft (ÁFA-val) |
Utánvétel esetén fizetendő felár | +495 Ft (ÁFA-val) | Rendelési érték 1%-a, de min.495 Ft (ÁFA-val) |
30 000 Ft felett FRÍÍSIPPPIIING fizetendő díj |
2 090 Ft (ÁFA-val) | INGYENES – Csomagautomatába |
60 000 Ft felett fizetendő díj | INGYENES | INGYENES – Csomagpontra |
Csomagkövetési oldal elérhetősége: GLS CSOMAGKÖVETÉS
Telefon: +36 20 890 0660, E-mail: info@gls-hungary.com, Online: Ügyfélszolgálat
Futárszolgálat FOXPOST díjak |
Házhozszállítás FOXPOST | Csomagpont szállítás FOXPOST |
Bankkártyás, előre utalás esetén fizetendő díj
5 000 Ft alatti vásárlás esetén |
NEM ELÉRHETŐ | 1 690 Ft (ÁFA-val) |
Bankkártyás, előre utalás esetén fizetendő díj
5 000 Ft feletti vásárlás esetén |
NEM ELÉRHETŐ | 1 490 Ft (ÁFA-val) |
Utánvétel esetén fizetendő felár | NEM ELÉRHETŐ | Rendelési érték 1%-a, de min. 495 Ft (ÁFA-val) |
Csomagkövetési oldal elérhetősége: FOXPOST CSOMAGKÖVETÉS
Telefon: +36 1 999 0369, E-mail: info@foxpost.hu, Online: Ügyfélszolgálat
A szállítás költsége a részletes számlán feltüntetésre kerül.
Fontos, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés tényét a futár jelenlétében írásos formában jegyzőkönyvben rögzítik.
Szállítási tudnivalók
A termékek kiszállítását tőlünk független szolgáltató cégek végzik. Mi mindent megteszünk, hogy Ön a leggyorsabban és a legkedvezőbb szállítási díjjal megkapja a megrendelt terméket, azonban ez nem csak rajtunk múlik, hanem a szállítást végző cégeken is. Jellemzően a fuvarozók is arra törekednek, hogy minél gyorsabban teljesítsék a feladatukat, de ez nem mindíg sikerül. Ebben az esetben szívesen segítünk a probléma elhárításában, amennyiben ezt jelzi felénk.- az átvételi pont nem üzlet,
- a megvásárolni kívánt termékeket meg kell rendelni átvétel előtt,
- a kedvezményt csak az ügyfél által megrendelt termékekre biztosítja a webshop,
- a termékek átvétele csak e-mailben történt értesítés után lehetséges,
- telefonon egyeztessen kollégánkkal az átvétel előtt, hogy összekészítésre kerüljenek a megrendelt termékek,
- a helyszínen fizethet készpénzzel vagy bankkártyával,
- a személyes átvételnek nincs költsége,
- szakmai konzultációra van lehetőség a helyszínen, előre egyeztett időponban.
- stabil szolgáltatás,
- utánvétes fizetés esetén a futárnál bankkártyával és készpénzel is lehet fizeti,
- magasabb ár.
- jellemzően 0-24 órás időtartanban vehető át a termék,
- boxba történő szállításkor, utánvétes fizetés esetén csak bankkártyával tud fizetni,
- GLS átvételi ponton utánvétes fizetés estén tud készpénzzel és bankkártyával is fizetni, a csomag meghatalmazással vagy személyes okmánnyal vehető csak át, az átvételi pont nyitva tartási idejében,
- FOXPOST boxba történő szállításnál, ha a kiválasztott box telített, akkor a kiszállítási idő megnövekedhet,
- rugalmas átvételi idősáv, jó ár.
- GLS: 5 nap
- FOXPOST: 5 nap